Hei!

olen 11v. Nuori nainen. Olen ylipainoinen. Päätin ottaa elämältä ohjat omiin käsiin. Olen etsinyt treeni ohjelmia, tehnyt omia, tein käyttäjän eräälle nettisivulle jotta näen edistykseni. Minun pitää saada painoni hallintaan. Minun pitäisi laihduttaa n. 17kg, jotta en olisi enää ylipainoinen. Teen kaiken vain, jotta näyttäisin kauniilta. En tulle itseäni kauniiksi. Osuvampi muoto olisi mielestäni vääränlainen. Teen kaiken myös ihastukseni takia. Hän on ihanin tapaamani poika. Olen ollut häneen ihastunut päiväkodista saakka(olen nyt 5 luokalla). Hän puolustaa minua asioissa joita muut eivät ymmärrä. Haluaisin hänen kuiskaavan joskus korvaani: minä rakastan sinua! Nuo sanat olisivat ihanat hänen suustaan. Teen tämä siis hänen puolestaan. Joskus kun olimme eskarissa: oli talvi. Olimme laskemassa mäkeä muun ryhmän kanssa. Kun palasimme sieltä takaisin eskariin - vedin häntä pulkassa 2km. Jotta hän olisi tyytyväinen. Teen aina kaikkeni, jotta hänellä olisi mukavat oltavat. Viime vuonna, kun olimme koulussa ja meillä oli parikokeet(koe jossa jokaisella on pari. Pari vastaa kanssasi aiheen kysymyksiin) sain parikseni Ollin(ihastukseni). Luin yötä päivää kokeisiin, jotta hän saisi kympin. Lopulta me molemmat saimme kympin!  Olin innoissani, kun huomasin miten hyvin yhteistyömme toimii. Sain hänet parikseni myös tanssiaisiin jotka tanssittiin mikhaelissa. Hän oli todella hyvä tanssimaan valssia. Minä en. Joka tapauksessa minun painoni pitää saada kuriin. En kerro asiasta vanhemmille, koska he vain nipottaisivat asiasta. Kun he ovat kysyneet: mitä haluat tänään ruoksi? Olen sanonut esim. Kanaa ja kasviksia. He katsovat minua aina silloin omituisesti, sillä he ovat tottuneet siihen, että sanon esim. Metsästäjänleikettä ja ranskiksia. Teen joka päivä treenejä jotka ovat tarkoitettu aikuisille ja siksi hyvin raskaita -minä en välitä. Minä kuitenkin retkahdan vähän väliä esim. Jäätelöön, pitsaan ja grilliherkkuihin. Sanon aina itselleni: kyllä minä liikun tarpeeksi. Kyllä minä poltan ne kalorit jotka saan, mutta minä olen laihiksella! En sano itselleni ei. Se ei ole hyvä asia. Ole kuitenkin laihtunut melkein puoli kiloa kahteen päivään! Minulla menee siis suhkoht hyvin! Kertokaa vinkkejä laihdutukseen ja tietysti mielipiteenne artikkeleistani.